Kiimse kızmasın bana bu sokağa çıkma yasağı gelmedikçe bu işin önüne gecemeyiz misal ben asgarî ücretli özel sektörde çalışan olarak benim eşim şeker hastası annem yaşlı ben çalışmak zorundayım çıkıyorum çalışmak zorundayım bu devletimiz bir iki ay vatandaşına bakacak gücü yokmu yapmayın Allah aşkına sokakların boş olması lazım temizlenmesi için artık aklınızı başınıza alın biz bize yeteriz tamamda devletimiz bize yetmiyor mu
Bizim insanımıza tam demokrasi ağır gelir,keşke daha önce alınsaydı bu kararlar..Yine de yerinde oldu..
Kiimse kızmasın bana bu sokağa çıkma yasağı gelmedikçe bu işin önüne gecemeyiz misal ben asgarî ücretli özel sektörde çalışan olarak benim eşim şeker hastası annem yaşlı ben çalışmak zorundayım çıkıyorum çalışmak zorundayım bu devletimiz bir iki ay vatandaşına bakacak gücü yokmu yapmayın Allah aşkına sokakların boş olması lazım temizlenmesi için artık aklınızı başınıza alın biz bize yeteriz tamamda devletimiz bize yetmiyor mu