Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehir içi toplu taşımada hizmet kalitesini artırmak amacıyla minibüslerde denetim ve bilgilendirme çalışması gerçekleştirdi.
Kent genelinde yolcu taşımacılığı yapan minibüsleri denetleyen ekipler, sürücülere araç içi temizlik, kişisel bakım, kılık kıyafet ve yolculara karşı güler yüzlü hizmet konularında uyarı ve hatırlatmalarda bulundu.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, çalışmanın ceza odaklı olmadığını belirterek, amaçlarının vatandaşların temiz, güvenli ve huzurlu bir ortamda seyahat etmesini sağlamak olduğunu ifade etti. Çetinkaya, ulaşım esnafıyla iş birliği içinde şehirde ortak bir nezaket kültürünü güçlendirmeyi hedeflediklerini söyledi.
Karabük Belediyesi, vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla denetim ve bilgilendirme çalışmalarının belirli aralıklarla sürdürüleceğini bildirdi.










