1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla gerçekleştirilen kutlamalar kapsamında, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) üyelerinden ve öğrencilerden oluşan grup tarafından Misak-ı Milli Meydanı'na kadar yürüyüş gerçekleştirildi. Sendikalar "EYT mahrumiyetimize son", "Çocuk susar sen susma", "Yaşasın 1 Mayıs" gibi dövizler eşliğinde isteklerini dile getirdiler. Günün anlam ve önemini belirten konuşmaların ardından şiirler okundu, öğrenci grupları müzikleri ile katılımcıları coşturdu.
Genel
Yayınlanma: 01 Mayıs 2019 - 17:20
Güncelleme: 01 Mayıs 2019 - 19:21
Sendikalar 1 Mayısı Safranbolu'da kutladı
Karabük'ün Safranbolu ilçesinde 1 Mayıs İşçi Bayramı düzenlenen çeşitli etkinliklerle kutlandı.
Genel
01 Mayıs 2019 - 17:20
Güncelleme: 01 Mayıs 2019 - 19:21







