Üzücü olayla ilgili edinilen bilgilere göre, Fevzi Çakmak Anadolu Lisesi’nde meydana gelen olayda, 9.Sınıf öğrencisi B.D.'nin sabah derse girmediği ve okulun teneffüs saatinde 3.kattaki sınıfın penceresinden kendisini boşluğa bıraktığı iddia edildi. Okulda bulunanların ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan genç kız, Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Genel
Yayınlanma: 21 Ekim 2022 - 16:20
15 YAŞINDAKİ KIZ ÖĞRENCİ CANINA KIYMAK İSTEDİ
Karabük merkeze bağlı Kayabaşı Mahallesi'nde bulunan Fevzi Çakmak Anadolu Lisesi 9.sınıf öğrencisi 15 yaşındaki B.D. okulun 3.katının penceresinden atlayarak intihar girişiminde bulundu. Ağır yaralanan genç kızın tedavisi kaldırıldığı hastanede sürüyor.
Genel
21 Ekim 2022 - 16:20
İlginizi Çekebilir









Bu gencecik çocuklarimıza neler oluyor?Onları intihar edecek seviyeye gelene kadar "anne,baba,kardeş,öğretmen" hiç kimsenin dikkatini çekmemiş mi?Bu kadar mı kopuguz çocuklarımızdan!!