Eflani Belediye Başkanı İbrahim Ertuğrul, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada :"Belediye personelimizin ücretlerini günün şartlarına uygun hale getirmek için yaptığımız değerlendirme sonucu, kadrolu personelimize ilk altı ay için % 11, Belediye personel şirketimizde çalışan personelimize ilk altı ay için % 15, ikinci altı ay için % 10 zam yapılmasına ve ilave olarak 15 er yevmiye ikramiye verilmesine karar verdik. Personelimizin durumunu ayrı ayrı değerlendirdik güncelleştirme, iyileştirme ve emeğin karşılığını vermek adına bütün imkanlarımızı zorladık. Zannediyorum personelimizin yüzünü güldürmeyi başardık hayırlı uğurlu olsun.Belediyemizde memur, sözleşmeli memur, kadrolu işçi ve personel şirketimizde çalışan olmak üzere toplam 21 personelimiz bulunuyor. Göreve seçildiğimiz (2004) yılından bu güne tam onyedi senedir ne bir kuruş eksik ne bir dakika geç bırakmadık, alın terleri kurumadan emeklerinin karşılığını ödedik. Bu güne kadar olduğu gibi bundan sonrada çalışma barışı ve huzurunu korumaya devam edeceğiz." ifadelerine yer verdi.
Genel
Yayınlanma: 23 Şubat 2021 - 16:38
Eflani Belediyesi'nde yüzler gülüyor
Eflani Belediye Başkanı İbrahim Ertuğrul, personelinin maaşlarının günün ücretlerine uygun hale getirmek için yaptığı değerlendirmeler sonucu personeline %15'e kadar zam yaptığını; ilave olarak ikramiyelerin de verileceğini açıkladı.
Genel
23 Şubat 2021 - 16:38








