Örgütün şifreli haberleşme programı "ByLock"u kullandıkları ve örgüte üye oldukları iddia edilen L.A.Ö, M.Y, Ş.G, F.S, M.I. ve B.T. 16 Kasım'da gözaltına alınmıştı. Emniyette sorgusu tamamlanan şahsılardan F.S. ve M.I. Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra Karabük Adliyesine sevk edildi.
Asayiş
Yayınlanma: 22 Kasım 2017 - 17:32
Güncelleme: 22 Kasım 2017 - 17:51
FETÖ operasyonunda 2 kişi adliyeye sevk edildi
Karabük Emniyet Müdürlüğü KOM ve TEM ekiplerince geçtiğimiz hafta operasyonla gözaltına alınan F.S. ve M.I.'nın emniyetteki işlemleri tamamlanarak adliyeye sevk edildi.
Asayiş
22 Kasım 2017 - 17:32
Güncelleme: 22 Kasım 2017 - 17:51
İlginizi Çekebilir










