Avrupa ve ABD'de Flixbus adıyla hizmet veren ve milyonlarca yolcu taşıyan şirket, Türkiye'de birçok noktada muavin, host, hostes uygulamasını kaldırdı.Firma, bu uygulamayı tüm Türkiye geneline yaymaya hazırlanıyor. 'Uygun fiyatlı' taşımacılık sloganı ile bilinen firma, Avrupa ve Amerika’da uyguladığı sistemi bu şekilde Türkiye’ye getirmiş oldu. Bu kapsamda diğer otobüs firmaları da, maliyetlerle rekabet edebilmek için aynı sistemleri uygulamaya hazırlanıyor.Daha fazla yolcu taşımak için uzun araçları tercih eden firma aynı zamanda 2+1 otobüsleri de kaldırıyor. Artık tüm mesafelerde 54 kişilik araçlarla yolcu taşıyacak. Firmanın otobüs taşımacılığında gelecek dönemdeki bir diğer uygulaması da, ‘numarasız bilet’ satmak olacak. Otobüsteki koltuk sayısına göre bilet satacak firma, Otogarlardan İlçelere/ mahallelere giden servislerin uygulamasını da kaldıracak.
Genel
Yayınlanma: 28 Aralık 2019 - 00:41
Kamil Koç'ta köklü değişim
Otobüs taşımacılığında sistem kökten değişiyor. Kamil Koç'un Alman Flixbus'a satılmasıyla birlikte gelen düzenlemelere göre otobüslerde muavin kalkıyor, ikram bitiyor, servis sistemi değişiyor, koltuklar ise numarasız satılıyor.
Genel
28 Aralık 2019 - 00:41









Diğer firmaların suyumu çıktı sanki bedava götüreçeksin
Burası türkiye almanya deyil
Ben de bu firmanın araçlarına binmem. Alman kültürü materyalisttir ve bize uymaz. Anası kızının simit parasını ödemez. Yakında havalarını alırlar!
param türkiyede kalsın.
Bu uyguama bizde işlemez . Benden söylemesi. İflas edeceksiniz.
Bencede saçmalık eskiden biz köye giderken koltuk kapmak için erkekler şapka mendil koyarlardı inşallah insanlar birbirini yer bagaj ne olacak acaba
Koltuk kavgası yapılacak nurma olmayınca saçmalık sanki şimdik servis vara paranla rezil olmak sapıtınız artık