Karabük AGD-MGV İl Başkanı Aziz GÜNDOĞDU yaptığı açıklamada;"Turnuva kapsamında Karabük’ten Lise öğrencilerinden toplam 130 öğrenci katılım sağlamış olup, maçlar 7/7 Cemaller halı sahasında gerçekleşmektedir. Yarı finale çıkacak takımlar Ovacık spor kompleksinde son maçlarını oynayacaklar. Mayıs ayının ilk haftasında Karabük elemelerinin sonucunda Finallerde dereceye giren takımlara 1.ye 500 TL 2.ye 300 TL 3.ye 200 TL ödülleri takdim edilecek. Karabük’te turnuvaya katılan tüm takımlara sürpriz hediyeler verilecektir.1. olan takıma formaları hazırlanıp bölge şampiyonasına Bolu ‘ya gönderilecek. Orda da birinci olan takım İstanbul’da büyük finale katılacak. Türkiye de dereceye giren takımlara ise Genel Merkez olarak 1.ye 10000 TL 2. ye 7500 TL 3. ye 5000 TL ödülleri takdim edilecek. Karabük’ten çıkacak olan Turnuva takımına şimdiden başarılar diler. Anadolu Gençlik Derneği yönetici ve mensuplarını bu tür organizasyonlarda gençlerle birlikte oldukları için teşekkürü bir borç biliriz." açıklamalarına yer verdi.
Genel
Yayınlanma: 25 Nisan 2019 - 12:48
Güncelleme: 25 Nisan 2019 - 20:49
KARABÜK ANADOLU GENÇLİK DERNEĞİ ORGANİZASYONLARA DOYMUYOR.
Anadolu Gençlik Derneği Genel Merkezi Türkiye Genelinde Liseler arası futbol turnuvası düzenledi.
Genel
25 Nisan 2019 - 12:48
Güncelleme: 25 Nisan 2019 - 20:49








