Karabük Valiliği, aldığı karar ile birlikte TİNTİN köyü Aliköseler mahallesinin de karantina altına alındı. Karabük Valiliği, köyün karantinaya alındığını açıkladı. Açıklamasında şu ifadelere yer verdi:"Safranbolu ilçemizin Tintin köyü Aliköseler mahallesinin komşu mahallelerinde birden fazla Covıd-19 pozitif vakalarının olması ve temaslı vaka sayısının fazlalığı, yayılım potansiyelinin yüksekliği, Covıd-19 enfeksyiyonunun yayılmasının engellemesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla adı geçen mahallenin 10.04.2020 saat 18.00'dan itibaren 22.04.2020 tarihi saat 24.00'e kadar giriş-çıkışların izne bağlı olarak Karantina altına alınmasına İlçe Hıfzısıhha kararı ile karar verilmiştir" Adı geçen köyün de karantina altına alınması ile birlikte Karabük genelinde karantina altına alınan mahalle sayısı 3 oldu.
İLGİLİ HABER
Safranbolu'da iki köy karantinaya alındı







