Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde koronavirüs testi pozitif çıktıktan sonra tedavi altına alınan 64 yaşındaki Recep Koç hayatını kaybetti. 1 hafta önce kronik rahatsızlıklarından dolayı Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan ve koronavirüs testi pozitif çıkan Recep Koç yoğun bakım servisinde tedaviye alındı.Yaklaşık bir haftadır entübe olarak yoğun bakımda tedavisi süren Koç tüm müdahaleye rağmen kurtarılmayarak hayatını kaybetti.Kentte 105 kişinin hastanede, 4 kişinin hastanenin yoğun bakım tedavilerinin sürdüğü öğrenildi.
Genel
Yayınlanma: 19 Temmuz 2020 - 11:55
Karabük'te koronavirüs bir can daha aldı
Karabük’te, koronavirüsten ölenlerin sayısı 17’ye yükseldi.
Genel
19 Temmuz 2020 - 11:55








