Valilik yapmış olduğu açıklamada şu ifadelere yer verdi:1- 28.03 2020 saat 17.00 itibari ile şehirler arası otobüslerle seyahat etmek durdurulmuştur.2- Tüm vatandaşlarımızın bulunduğu şehirde kalmaları esastır. Ancak tedavi ihtiyaçları ile doktor kararıyla sevk edilen, birinci derece yakınları vefat eden veya ağır hastaları olanlar ile özellikle son on beş gün içerisinde geldiği yerde kalacak yeri bulunmayan vatandaşların yolculuk yapması valilik izni ile gerçekleştirilecektir.
3- İller arası seyahati zorunlu olan vatandaşlar, (tedavi ihtiyaçları nedeniyle doktor tarafından sevk edilen, birinci derece yakınları vefat eden veya ağır hastaları olanlar ile özellikle son on beş gün içerisinde geldiği yerde kalacak yeri bulunmayan) Valiliğimizce Otogarda oluşturulan "Seyahat İzin Kurulu"na başvurarak seyahat belgesi düzenlemesi talebinde bulunacaklardır. Talebi uygun görülenlere kurul tarafından seyahat güzergahı ve süresinide içerecek şekilde şehirler arası otobüs seyehat izin belgesi düzenlenecektir.Seyahat izin kurulu: (0370) 424 51 58
3- İller arası seyahati zorunlu olan vatandaşlar, (tedavi ihtiyaçları nedeniyle doktor tarafından sevk edilen, birinci derece yakınları vefat eden veya ağır hastaları olanlar ile özellikle son on beş gün içerisinde geldiği yerde kalacak yeri bulunmayan) Valiliğimizce Otogarda oluşturulan "Seyahat İzin Kurulu"na başvurarak seyahat belgesi düzenlemesi talebinde bulunacaklardır. Talebi uygun görülenlere kurul tarafından seyahat güzergahı ve süresinide içerecek şekilde şehirler arası otobüs seyehat izin belgesi düzenlenecektir.Seyahat izin kurulu: (0370) 424 51 58









