Kent Meydanında düzenlenen törene Vali Kemal Çeber, Karabük Milletvekilleri Mehmet Ali Şahin ve Prof. Dr. Burhanettin Uysal, Çevre ve Şehircilik Bakan Yardımcısı Mehmet Ceylan, Ordu Milletvekili ve Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun, Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili, Ankara-Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, Cumhuriyet Başsavcısı Ahmet Fatih Ağca, KBÜ. Rektörü Prof. Dr. Refik Polat, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Sözen, belediye başkanları, kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Atatürk Anıtı açılışında konuşan Vali Kemal Çeber, “İlimizin kuruluşunu ve yaş gününü kutladık, ancak içimiz biraz buruk. Önce ki gün 3 tane şehidimiz vardı, ama bu faaliyetler kutlamalar ve birazdan açılışını yapacağımız anıt içimizdeki burukluğu nispeten gideren etmenler. Karabük Kent Meydanı özel bir meydan, geçtiğimiz ay Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanımız Sayın İsmail Kahraman beyi ilkokul arkadaşları ile ziyaret ettik. Dönemin fotoğrafları ile bugünün fotoğraflarını içeren bir albüm yaptırdım onu da takdim ettim. En çok dikkatini çeken yerlerden birisi de burası oldu. Ama burayı da daha da anlamlandırmak gerekiyor imiş, şimdi ben anıta baktığım zaman onu da hissetmeye başladım. Önderimizi de bu meydanda gördükten sonra bu alanın daha anlamlı, daha içimize dokunan ve bizim için çok daha fazla şey ifade eden bir yer olacağına şüphe yok. Simgeler ve semboller önemlidir, Büyük Önderimizi hem ruhumuzda, hem içimizde hem de sembolleye bildiğimiz her yerde yaşatmak önemli ama asıl önemli olan onun bize gösterdiği hedefe yürüyebilmektir. O bize müessir medeniyetler seviyesi ve bu seviyenin de üzerini hedef olarak göstermiştir. Karabük ilinin varlığı bu hedefin bir sonucudur Bize Karabüklülere bundan sonrada düşen de önderimizin Büyük Atatürk’ün gösterdiği o hedefe daha büyük adımlarla daha hızlı adımlarla daha emin adımlarla yürümektir. Bu anlamda Atatürk’ü her gördüğümüz yerde herkesin aklına gelsin ve bunu bize sağlayan hem önceki, hem de şimdiki Cumhuriyet Halk Partisi İl Yöneticilerini tebrik ediyorum. Çankaya Belediye Başkanımız Alper Taşdelen’in Ankara’da başarılı çalışmalarını hisseden birisi olarak elini buraya kadar uzattığı için kendisine teşekkür ediyorum. İlimize yaptıkları bu anlamlı destekten dolayı Cumhuriyet Halk Partisine ve Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum. Bu birlikte çalışma ruhu ile hareket ederek bu anıtın kazandırılmasında emeği geçen sanatçılara, işçi kardeşlerimize ve herkese teşekkür ediyorum. Bundan sonra daha anlamlı hale gelen Kent Meydanımızda halkımızla daha iyi kaynaşacağımız ve beraber olacağımız bazı törenleri, bayramları kutlayacağımız bir alan meydana getiren herkese teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.
Genel
Yayınlanma: 04 Nisan 2018 - 11:07
Güncelleme: 04 Nisan 2018 - 11:31
Kent Meydanına yapılan Atatürk Anıtı açıldı.
Karabük Demir Çelik Fabrikaları A.Ş’nin (KARDEMİR) temelinin atılması ve Karabük’ün kuruluşunun 81. yıl dönümünü kutladığımız bugün Karabük Belediye Başkanlığı ve Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İl Başkanlığı işbirliğinde yapımı tamamlanan Atatürk Heykeli düzenlenen törenle açıldı.
Genel
04 Nisan 2018 - 11:07
Güncelleme: 04 Nisan 2018 - 11:31








