Safranbolu Kaymakamı ve Belediye Başkanvekili Fatih Ürkmezer, yaptığı açıklamada, aracın hayırlı olmasını diledi.
Zabıta ve belediye hizmetlerini daha verimli hale getirmek, ilçede denetimleri daha etkin takip etmek amacıyla Zabıta Müdürlüğü'ne yeni hizmet aracı aldıklarını belirten Ürkmezer, "Belediye ekiplerinin görevleri kapsamında halkın huzur ve güvenliğinin sağlanması, rutin denetimlerin daha hızlı yapılması, halkımıza daha iyi hizmet etmek amacıyla hizmet aracı eksiklerimizi süratle tamamlıyoruz. Zabıta müdürlüğümüzün ihtiyacı olan son model aracımız Safranbolu halkına hayırlı olsun." diye konuştu.
Zabıta Müdürü Mustafa Yılmaz yeni alınan hizmet aracı için Ürkmezer'e teşekkür etti.
Genel
Yayınlanma: 25 Ekim 2017 - 14:55
Güncelleme: 25 Ekim 2017 - 15:37
Safranbolu Belediyesi'nde yeni zabıta aracı hizmete girdi
Safranbolu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'ne alınan zabıta aracı hizmete alındı.
Genel
25 Ekim 2017 - 14:55
Güncelleme: 25 Ekim 2017 - 15:37
İlginizi Çekebilir








