Sosyal Güvenlik İl Müdürü İsmail Yıldırım, 6736 sayılı Kanun kapsamında yapılandırılmış olan Kurum alacaklarının ilk iki taksitini ödemeyen ve yapılandırması bozulan işverenlere seslendi.İl Müdürü Yıldırım“ Bilindiği üzere Sosyal Güvenlik Kurumu alacakları yönünden yapılandırmanın ilk iki taksitini süresi içinde(Mayıs ve Haziran-2017) tam ödemeyen borçlularımız yapılandırma hükümlerinden yararlanma hakkını kaybetmiştir. Kurumumuz Baskanlik makamı bu konuda borçlularımız lehinde karar alarak 6736 sayılı Kanun kapsamında yapılandırılmış olan Kurum alacaklarının ilk iki taksitin aksatılması nedeniyle bozma koşuluna girmesi halinde, işverenlerce talep edilmesi koşuluyla, aynı işverenin aynı veya farklı ünitelerde işlem gören işyerleri için ödemiş oldukları cari ay sigorta primlerinin aksatılan yapılandırma taksitlerine mahsup edilmesi suretiyle yapılandırmalarının devamı sağlanacaktır. “ diye belirtti.Yıldırım, bu kapsamda bulunan işverenlere, yapılandırmaların devamının sağlanması için il müdürlükleri veya merkez müdürlüklerine talepte bulunmaları çağrısında bulundu.Karabukanahaber ailesi olarak İl Müdürü İsmail Yıldırım Bey'i tebrik eder ve başarılarının devamını dileriz.
Ekonomi
Yayınlanma: 16 Ağustos 2017 - 18:38
Güncelleme: 17 Ağustos 2017 - 09:07
Yapılandırması Bozulan İşverenlere Çağrı
Geçtiğimiz günlerde vekaleten yürüttüğü Sosyal Güvenlik Kurumu Karabük İl Müdürlüğü görevine asaleten ataması yapılan İsmail Yıldırım'dan Yapılandırması Bozulan İşverenlere Çağrı
Ekonomi
16 Ağustos 2017 - 18:38
Güncelleme: 17 Ağustos 2017 - 09:07











