Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş, Yirmibeşler Mahallesi’nde uzun süredir ihtiyaç duyulan su altyapı çalışmalarının başlatıldığını açıkladı.
Başkan Karakaş, vatandaşların daha sağlıklı, kesintisiz ve güçlü bir su hizmetine kavuşması amacıyla hayata geçirilen çalışmanın, mahalle için önemli bir yatırım olduğunu belirtti. Altyapı projesinin, bölgenin geleceğine katkı sağlayacak kalıcı bir adım olduğunu ifade eden Karakaş, çalışmaların hızla sürdürüleceğini kaydetti.
Karakaş, daha yaşanabilir bir Yenice hedefi doğrultusunda hizmet üretmeye devam edeceklerini belirterek, başlatılan çalışmanın mahalle halkına hayırlı olmasını diledi.








