Tren yolculuğunda, trenimiz asırlık ulu çınarlar, çam ağaçları ve köknarların arasından ve ormanlardaki eşsiz sonbahar renkleri ve 1930’larda elle yapılan tünelleri, tarihi köprüleri geçerek Karabükümüze ulaştı.Vali Gürel, Seyahat esnasında trenimizi turizm maksatlı kullanacak misafirlerimizin keyifli bir seyehat yapabilmeleri için Devlet Demiryolları ve Safranbolu Turizm İşletmecileri Derneği Yetkilileriyle istişarelerde bulundu.


















