Valilik Büyük Toplantı Salonunda yapılan toplantıya Vali Fuat Gürel’in yanı sıra Vali Yardımcısı Muhittin Gürel, kurum müdürleri ve mahalle muhtarları katıldı.Yatırımcı kurum müdürleri tarafından il merkezinde yapılan, yapımı devam eden ve biten çalışmalar ile kurumlarımız tarafından verilen hizmetler hakkında Vali Gürel ve muhtarlara bilgilerin verildiği toplantıda, kürsüye gelerek bilgilendirmelerde bulunan kurum müdürlerimizin kurumları ilgilendiren konularda mahalle muhtarlarımız sırayla söz alarak talep ve isteklerini bildirdiler.Muhtarların tüm taleplerinin değerlendirileceğini ve sorunların çözümü noktasında gerekenin yapılacağını belirten Vali Gürel, sorunlar ve taleplerle ilgili olarak kurum müdürlerine söz vererek, onların da görüşlerini aldı.
Genel
Yayınlanma: 23 Aralık 2019 - 19:28
2019 Yılı Son Muhtarlar Toplantısı Vali Gürel Başkanlığında yapıldı
Merkez ilçeye bağlı mahalle muhtarlarının katılımıyla yapılan 2019 yılının son muhtarlar toplantısı Vali Fuat Gürel Başkanlığında gerçekleştirildi.
Genel
23 Aralık 2019 - 19:28










