Karabük İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından, 2026 yılı hububat hasat sezonu öncesinde değerlendirme ve bilgi alışverişi toplantısı gerçekleştirildi.
İl Müdürü Yasin Önder başkanlığında düzenlenen toplantıya, il ve ilçe müdürlüklerinde görev yapan teknik personeller katıldı. Toplantıda, biçerdöverle yapılacak hasat çalışmalarında dane kayıplarının en aza indirilmesi, hasat sürecinin mevzuata uygun şekilde yürütülmesi ve alınması gereken tedbirler ele alındı.
Hasat döneminde gerçekleştirilecek kontrol ve denetim faaliyetlerinin değerlendirildiği toplantıda, üreticilerin emeklerinin korunması ve verim kayıplarının önlenmesine yönelik yapılacak çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Ayrıca hasat sürecinde dikkat edilmesi gereken hususlar konusunda görevli personele bilgilendirme yapıldı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, üreticilerin alın terinin korunması ve verimli bir hasat sezonu geçirilmesi için çalışmaların aralıksız sürdürüleceğini belirtti.










