Yenice Toplum Sağlığı Merkezi tarafından 1-7 Ekim Emzirme Haftası etkinlikleri düzenlenerek emzirme farkındalığını artırmak amacıyla TSM'de stant açıldı.
Halkta farkındalık oluşturmak amacıyla bu yılın tema rengi olan gold-taba ağırlıklı tonda açılan stantta hemşireler tarafından anne ve anne adaylarına , anne sütü ve etkili emzirme teknikleriyle ilgili kalıcı farkındalık oluşturabilmek için anne sütünün ve etkili emzirmenin önemini anlatan broşürler dağıtıldı.
Etkinliklerin 7 Ekim'e kadar süreceği öğrenildi.
Sağlık
Yayınlanma: 04 Ekim 2022 - 12:30
Güncelleme: 04 Ekim 2022 - 14:27
Anneler emzirme haftasında bilgilendirildi
Yenice Toplum Sağlığı Merkezi tarafından 1-7 Ekim Emzirme Haftası etkinlikleri düzenlenerek emzirme farkındalığını artırmak amacıyla TSM'de stant açıldı.
Sağlık
04 Ekim 2022 - 12:30
Güncelleme: 04 Ekim 2022 - 14:27
İlginizi Çekebilir











