Özel Medikar Hastanesi, 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında çalışanlarına yönelik bilgi yarışması düzenledi. Etkinlikte hastane personeli hem keyifli vakit geçirdi hem de iş sağlığı ve güvenliği konusundaki farkındalıklarını artırdı.
Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, hastalara güvenli sağlık hizmeti sunulmasının yanı sıra çalışanların sağlığı ve güvenliği için de aynı hassasiyetle çalışmaların sürdürüldüğü belirtildi. Açıklamada, güvenli çalışma ortamının kaliteli sağlık hizmetinin temel unsurlarından biri olduğuna vurgu yapıldı.
Etkinliğe katılan sağlık çalışanlarına teşekkür edilirken, İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında benzer farkındalık çalışmalarının devam edeceği ifade edildi.











