Gıda Tarım ve Hayvancılık Karabük İl Müdürü Mustafa Şahin, yaptığı açıklamada, "Kızılay Kan Merkezi ile ortaklaşa olarak düzenlediğimiz kan bağış kampanyalarının 10'uncusu gerçekleşmiştir ve gururla ifade ediyoruz ki, geleneksel hale dönüşmüştür. Kampanyaya katılan gönüllü personelimize ve ihtiyaç duyduğumuz her an yanımızda olan Kızılay yetkililerine teşekkür ediyoruz." dedi.
Sağlık
Yayınlanma: 30 Kasım 2017 - 13:25
Güncelleme: 30 Kasım 2017 - 13:42
Gıda,Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü çalışanlarından kan bağışı
Gıda Tarım ve Hayvancılık Karabük İl Müdürlüğü çalışanları sosyal sorumluluk projesi kapsamında kan bağışında bulundu.
Sağlık
30 Kasım 2017 - 13:25
Güncelleme: 30 Kasım 2017 - 13:42











