Avrupa Birliği kirlilik ölçüsünde sınır 50'dir.50 üzeri KİRLİ sayılır.Bizde ise sınır 100 olarak kabul ediliyor.Buna rağmen anlık kirlili oranı 15:30 itibariyle bu sınırların çok çok üzerinde seyrediyor. Bu veriler dün saat 16:00'da 193 , 20:00'de 125 , 00:00'da ise 130 idi.İşte Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın resmi ( http://www.havaizleme.gov.tr/Default.ltr.aspx ) sitesinden alınan anlık hava kirliliği oranları. Türkiye genelinde hava kirliliği anlamında , Elbistan ile birlikte en kötü bölgede yaşadığımızın ispatı.NOT:Okuyucularımızdan gelen bilgi doğrultusunda aşağıya eklediğimizi son veri: Saat16:00 itibariyle hava kirliliği 499 (tehlikeli) yani AB kriterlerinin 10 katına ulaştı.
Sağlık
Yayınlanma: 13 Aralık 2017 - 15:37
Güncelleme: 19 Aralık 2017 - 12:49
İşte Anlık Hava Kirliliği Değerleri
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın resmi sitesinden alınan verilere göre durum hiç de içaçıcı değil.Bakan Yardımcısı Sayın Mehmet Ceylan başta olmak üzere Çevre ve Şehircilik Bakanlığını göreve davet ediyoruz.
Sağlık
13 Aralık 2017 - 15:37
Güncelleme: 19 Aralık 2017 - 12:49












Aslında fabrikayı kanunlar çerçevesinde kapatmak gerekiyor ama kkmse cesaret edemiyor yetkili ve etkililer kuyunun kenarından dolaşıyor..
Koyu Kırmızı olduğu zaman Çevre ve Şehircilik bakanlığının Acil durum planları olması gerekmiyor mu