Makam şoförünün bir haftadır izinde olduğu ve gittiği memleketi Yenice’de virüse yakalandığı düşünülüyor.Vali Gürel’in makam şoförünün test sonucunun pozitif çıkmasının ardından valilik katında çalışan tüm çalışanlara filyasyon ekiplerinin filyasyon çalışması yapılacağı, hepsinin PCR testine tabi tutulacağı öğrenildi.Ayrıca Valilik konağında çalışanların da PCR testine tabi tutulacağı belirtildi.İzin dönüşü daha bugün görevine başlayan makam şoförünün test sonucunun pozitif çıkmasına rağmen Vali Fuat Gürel'in korumasında ise şimdilik herhangi bir belirti olmadığı bilgisine ulaşıldıVali Gürel’de de endişe edecek bir sonucun olmadığı öğrenildi.
Genel
Yayınlanma: 27 Ağustos 2020 - 08:15
Vali Gürel'in şoförünün testi pozitif çıktı
Karabük Valisi Fuat Gürel’in makam şoförü, yaptırılan covid-19 test sonucunun pozitif çıktığı öğrenildi.
Genel
27 Ağustos 2020 - 08:15









