İnterneti ve laptopu olmayan öğrencilere nasıl bir ,sınav yapmayı düşünüyorsunuz sayın öğretim görevlisi hocalarımız..Bizleri apar topar memlekete gönderdiniz yurtlarımiza cezayirli virüsleri doldurarak bizleri kuşku içinde bırakıp sınava hazırlanın diyorsunuz..
En iyi çözümü siz sayın hocalarımız bilir...
İnterneti ve laptopu olmayan öğrencilere nasıl bir ,sınav yapmayı düşünüyorsunuz sayın öğretim görevlisi hocalarımız..Bizleri apar topar memlekete gönderdiniz yurtlarımiza cezayirli virüsleri doldurarak bizleri kuşku içinde bırakıp sınava hazırlanın diyorsunuz.. En iyi çözümü siz sayın hocalarımız bilir...
Boş yapmışsın... üniversite mi getirdi yabancıları? Hem şimdi cep telefonu bilgisayarı olmayan öğrenci mi var? Dediğim gibi mantıksız konuşmuşsun