Dün saat 16:00 itibariyle hava kirliliği oranı 499 yani AB' nin 50 sınır değerinin 10 katı ve Çevre Şehircilik Bakanlığının 100 olarak kabul ettiği değerin 5 katına kadar yükseldi.Bu değer ise "tehlikeli" olarak adlandırılan ,ölçülebilir en üst sınırı ifade ediyor.Marzinc'in bir süredir üretimini durdurduğu biliniyor. Tek sebep olarak ortada duran Kardemir'den ve hava kirliliğine savaş açan Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili'den de henüz bir açıklama gelmedi.Peki yetkililer ne yapıyor?Karabük'te toplu ölümler olması mı bekleniyor. Vatandaşların sosyal medya üzerinden tepkileri artarak devam ederken başta siyasiler olmak üzere yetkili Çevre Şehircilik İl Müdürlüğü ve Valiliğin sessizliği devam ediyor.Genç ve sağlıklı kişiler durumu kurtarır , en azından ölmeden günü geçirebilir diyelim peki çocuklar, yaşlılar , hastalar ve hamileler ne yapacak?Yetkililere sesleniyoruz .Lütfen geç olmadan tedbir alın !!!!İlgili haberimiz http://www.karabukanahaber.com/iste-anlik-hava-kirliligi-degerleri/2418/
Sağlık
Yayınlanma: 14 Aralık 2017 - 11:47
Güncelleme: 14 Aralık 2017 - 16:35
Karabük zehir solumaya devam ediyor.Peki tedbir var mı?
Dün yaptığımız haberde de belirttiğimiz üzere AB kriterlerinin 10 katı , Türkiye kriterlerinin 5 katına çıkan hava kirliliği oranlarına karşın yetkililerin sessizliği devam ediyor.
Sağlık
14 Aralık 2017 - 11:47
Güncelleme: 14 Aralık 2017 - 16:35












101-150 arası HASSAS olarak nitelendirilip TURUNCU renkle gösterilereK'' HASSAS GRUPLAR İÇİN SAĞLIK ETKİLERİ OLUŞABİLİR.''UYARISI VAR.Bu grubun içine Kalp hastaları,HAmileler ve çocuklar giriyor bildiğim kadarıyla..Yetkililer,neden okulları tatil etmiyor,kamuda çalışan kalp hastaları ve hamileler idari izinli sayılmıyor.VALİ BEY DURUMDAN HABERDAR DEĞİL Mİ?GEREKENİ NİYE YAPMIYOR?
Bay A, Karabük`ün havası çok kirli çıkmış duydun mu Abi? Bay B, Nee kirli mi çıkmış, Yetkililer bu işe ne diyor? Bay A, ne diyecekler abi. Havalar kirli değil, sizin gözleriniz bozuk, kirli olsaydı biz hiç bu havayı solur muyduk diyorlar! İlla basının karşısında mı soluyalım filan falan...
Yavaş yacaş Zehirleniyoruz. Ankara hastaneleri Karabüklü hastalarla dolu. Kimse farkında mı değil?