An itibari ile tüm Türkiye'de ve Karabük'ümüzde ortaokullar Siyer-i Nebi sınavı oluyorlar. Mübarek Berat Kandili sonrası günlerdir okuyup çalıştıkları Nebiler nebisi Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav.) tanıyıp anladıklarını ispatlamak olan KAYBEDENİ olmayan sınavdalar. Tüm bu organizyonda emeği geçen AGD-MGV hizmetkarlarını tebrik eder. Karabük Ana Haber ailesi olarak Öğrencilere başarılar dileriz.
Eğitim
Yayınlanma: 20 Nisan 2019 - 12:06
Türkiye'de ve Karabük'ümüzde an itibari ile Siyer-i Nebi Yarışması
Eğitim
20 Nisan 2019 - 12:06











