Valilik'ten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:"Yapılan son değerlendirmelere göre; hafta sonu bölgemiz genelinde hava sıcaklıklarının artarak, mevsim normallerinin 4-8 derece üzerinde seyredeceği tahmin ediliyor. Bölgemizde yağış beklenmiyor.Hafta boyunca etkili olması beklenen sıcak hava dalgasından dolayı güneş ışınlarının dik geldiği 11 ile 16 saatleri arasında başta yaşlılar, çocuklar ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşlarımızın sıcak çarpmasına karşı dikkatli ve tedbirli olmaları önem arz etmektedir.Bölgemize bağlı il merkezlerinde hafta boyu beklenen en yüksek sıcaklıklar şöyledir: Ankara 32-36, Çankırı 33-38, Bolu 28-34, Düzce 33-38, Zonguldak 27-30, Bartın 32-36, Karabük 33-38 derece"
Genel
Yayınlanma: 27 Ağustos 2020 - 17:16
Valilik'ten "sıcaklar artıyor" uyarısı
Karabük Valiliği, sıcaklıkların arttığı için vatandaşları dikkatli olmaları hususunda uyardı.
Genel
27 Ağustos 2020 - 17:16











