Genel
Yayınlanma: 24 Kasım 2017 - 16:38
Soğuksu Mahallesinde Tek Gündem : Pahalı Tokiler
Gezici Başkanlık Ofisi uygulaması kapsamında Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili son olarak Soğuksu Mahallesi sakinleri ile buluştu.Toplantı , Mahallede Sosyal Yaşam Merkezi olmadığından Karabük Belediyesi Nikah ve Konferans Salonunda yapıldı.
Genel
24 Kasım 2017 - 16:38
Soğuksu Mahallesi muhtarlık binasının küçük olması ve hava şartlarından dolayı Karabük Belediyesi Kent Meydanı Nikah ve Konferans salonunda gerçekleştiren Soğuksu Mahallesi Gezici Başkanlık Ofisi uygulamasında vatandaşlar mahallelerinde yapılan TOKİ hakkındaki sıkıntılarını Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili'ye ilettiler.Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili; Soğuksu Mahallesinde yapılan TOKi ile ilgili bu zamana kadar Karabük Belediyesi olarak ne gerekiyorsa yaptıklarını, bundan sonrada bu sıkıntıların giderilmesi noktasında Belediye olarak ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.Vatandaşların mahalle ile ilgili istek ve şikayetlerini de dinleyen Başkan vergili, Karabük Belediyesi Kent Meydanı Nikah ve Konferans Salonunda oluşturulan Başkanlık makamından ayrıldı.
İlginizi Çekebilir










Esentepe Tokileri aklimiza geldi ..fiyatlarinin bir gecede dusurulup 1 saatte satildigini ve 3-4 daire alanlarin oldugunu unutmadik. .virile eine Aynı rantı saglamadan aynı peşkeşi cekmeden ,fiyatlarin işin başında makul bir fiyata düsurulmesi lazım